dinsdag 26 juli 2011

Alweer

Daar is er weer eentje. Ik hoop niet dat ik jullie hiermee verveel, maar het onderwerp mensen is natuurlijk heel breed. Ik vind het ook fijn om op deze manier dingen uit te proberen. Als het mislukt is er niet direct een man over boord. Deze kleuren b.v. KUNNEN denk ik wel, maar zelf griezel ik er een beetje van. Het is dan ook een "mislukt" geverfd lapje en een meeloper. Een stukje van een of ander netje en de figuren zijn gevormd van moerbeibast.

THE TWO OF US.
Handgeverfde katoen, meeloper, plastic, moerbeibast.
Afm.  30 x 34 cm.

5 opmerkingen:

  1. Natuurlijk "kan" dit. Een mislukt lapje bestaat niet! Ook weer een mooie compositie. Je bent erg goed bezig met dit "serie" werk! Dat is iets wat ik nog niet zo beheers. Voor de Biezenmortelgroep is dat ook de opdracht,te beginnen met 2 werkjes en tijdens de bijeenkomst nog 3 á 4 quiltjes.Daar ben ik dus o.a. druk mee bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij verveel je hier niet mee. Net zoals Hannie zegt, mislukte lappen bestaan niet. Laat maar komen die quiltjes van jou!
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij kan zeker. Wat een leuk idee om de mensen met moerbeibast te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit quiltje echt heel mooi geworden, soms zijn meelopers nog mooier dan bewust geverfde lappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden, echt apart zo de mensen!
    Stineke

    BeantwoordenVerwijderen