dinsdag 15 november 2011

Deze keer niet

Nee deze keer geen nieuw boek. Ik heb wel een proefje gedaan wat ik nog niet kende. Transfer met vlisofix. De bedoeling is dat het wat oud lijkt. Of het volgens de regels is weet ik niet, maar het is de eerste keer en ik ben er tevreden mee.
Hier en daar heb ik wat papier laten zitten maar dat hoeft niet perse.




Weet iemand wat dit is??








Als je werkt met paperlamination  "rol" je het papier er af. Als je dat laat liggen wordt het hard en wie weet kun je het nog ergens voor gebruiken?  Doe je dit vaker dan krijg je allemaal verschillende kleuren.

Hoe komt het toch dat we zoveel dingen hebben??

6 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig "oud"uit! Heb je de huizen eerst op papier geschilderd met Transferverf?
    En ja, die rolletjes zien er ook weer prachtig uit. Natuurlijk zijn ze nog te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet erg om je lachen...Hoe zal dat toch komen?...Zelf bewaar ik de rolletjes niet maar je brengt me weer op een idee,foei!De huiskamer en 2 slaapkamers zijn al door mij in gebruik voor al mijn spullen dus ik zal niet zeuren.Als je het over regels hebt..die moet je gelijk laten varen je moet gewoon doen wat je leuk vindt,toch?Blijf lekker door gaan met je ding het is zo leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit
    Leuk die rolletjes zo
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, zo'n afgebladderd schilderij, hoe zal dat er over 20 jaar uitzien? Haha, wat de een als afval ziet, opveegt en weggooit, ziet de ander als mogelijkheid voor een volgende creatie, en waarom ook niet. Ik geloof dat ik hier ooit een soort schellekoord van heb gezien, met allemaal rolletjes op doek vastgezet, en met highlights beschilderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend dat schilderij..... weer iets om op mijn wimmeetjes lijst te zetten. Ik heb ooit wel iets gedaan met schilderen op vlisofix maar dat was meer om bepaalde kleuren te krijgen. Maar een landschap schilderen is natuurlijk ook een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben razend benieuwd hoe je dit gedaan hebt, want ik kan me niet voorstellen dat je de huisjes getekend hebt op vlisofixl

    BeantwoordenVerwijderen