maandag 10 september 2012

Eigenwijs

Ik weet dat ik eigenwijs ben en gewoon probeer door te gaan maar een verslaving is een verslaving, daar kom je zomaar niet van af. Ik ben al niet zo mobiel en als ik dan ook niks met m'n handen kan doen....GRRR. Lezen is dus geen optie, daar heb ik niet lang genoeg geduld voor.
We zullen maar zeggen: Eigen schuld, dikke bult.
Ik heb nog een klein werkje gemaakt wat hoort bij het werkje van m'n vorige bericht. Er is er nog eentje in de maak, dan heb ik een serie van drie.
20 x 20 cm op canvas.

6 opmerkingen:

  1. Een mooi werkje, Ineke! Ga zo door en geniet van de kleine werkjes die je maakt! Eigenwijs zijn is nog weleens een goede eigenschap, dan neem je geen genoegen met de situatie en probeer je toch te doen wat je in je hoofd hebt. Ik vind dit werk ook leuk, de vorige ook, omdat er postzegels op zitten, ik ben ook filatelist, alhoewel de meeste lol er tegenwoordig wel af is, maar soms krijg je buitenlandse postzegels die bijna, of helemaal, niet van het papier te weken zijn, dan kan ik ze altijd nog op iets naaien!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe gewoon je ding en doe het met plezier, maar neem ook op tijd je rust, dan houd je het 't langste vol!
    Ik maak zelf ook vooral kleine werkjes, zodat die uiteindelijk niet als een molensteen om m'n nek blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij lijkt er echt op want in eerste instantie dacht ik: die heb ik toch vanmiddag al gezien?! Leuk om in series te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, er is in elk geval niks mis met je creatieve talent, ook een plaatje, haal daar maar nieuwe energie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook dat het prima is om geen genoegen te nemen met de situatie, mar soms is het goed om niets te forceren, dan komt het wel in orde! Deze werkjes zijn een voorbeeld van doorzettingsvermogen,en heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik leef met je mee!! Krijg vanmiddag een injectie in m'n schouder. Maar dat komt tuuurlijk niet door het handwerken, haha.
    Ik zal m'n huishouding op een laag pitje zetten maar een beetje creativiteit moet toch kunnen?

    BeantwoordenVerwijderen