donderdag 23 augustus 2012

Ben er weer

Nog wel een beetje bibberig op de benen maar ik zit weer op m'n stekkie. Alles is wat anders gelopen dan gepland omdat de assistente een fout had gemaakt. Ik ben weer gedotterd, maar nu onder narcose. Als het weer niet helpt krijg ik alsnog een omleiding. Houdt er de moed maar in. Het lijkt wel als ik in de buurt kom dat er van alles mis gaat. Vorige keer waren ze me vergeten en heb ik uren voor niets zitten wachten en nu dit weer. Die assistente heeft flink op haar je-weet-wel gehad van haar baas.

Een foto van het ziekenhuis zal ik er niet bij zetten, maar ik heb er nog een die nog niet op mijn blog heeft gestaan.







Als ik maar niet nadenk en geen plannen maak wordt het soms nog iets.

20 x 20 cm op canvas.








8 opmerkingen:

  1. Dat klinkt wel erg moedig hoor....hoop voor jou dat het goed blijft gaan en dat men de juiste beslissing heeft genomen....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een toestand. Hopelijk komt het zo dan ook goed. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een toestand. Maar goed, als het maar helpt dan ben je de ellende weer snel vergeten. Wel een beauty van een quiltje!
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een nare toestand. Je bent wel de pineut he. Hopelijk helpt het dotteren deze keer wel en hoef je voorlopig niet weer geopereerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop ook echt dat het nu wel heeft geholpen. Je werkje is in ieder geval wel gelukt. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat naar Ineke, ik hoop dat het nu goed komt. Je quiltje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Duimen dat het gedotter nu wel helpt, het is als wachten op visite dat maar niet komt opdagen he, het afwachten of het heeft geholpen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje late reactie, maar ik loop sinds de vakantie nog ernstig achter met blogs lezen. Hopelijk helpt het dotteren deze keer wel en hoop je niet geopereerd te worden. Zo vergeten worden in het ziekenhuis is wel heeeel erg vervelend,

    BeantwoordenVerwijderen