woensdag 13 februari 2013

In een keer.

Yep, in eén keer helemaal afgemaakt. Dat gebeurt niet vaak maar geeft een heerlijk gevoel. Alleen moet ik nog een paar zebra's van een staart voorzien.
Ik had zo;n zin om meteen te gaan quilten met zoveel mogelijkheden.

 

De kralen vond ik er ook wel afrikaans uitzien en fijn dat je uit de voorraad kunt pakken. Heel vaak is het het nèt niet.
 
meer kralen


 
De spiralen zijn uitsnijdsel van een linoplaat, maar wel sterk.
 
 


Ik heb er voor gekozen om er wel een rand aan te maken om het letterlijk wat in te tomen. Er is zoveel te zien op deze quilt. Aan drie kanten een rand van ong. 3 cm en rechts alleen en smalle bies.

Afm. 78 x 78 cm.
 


 

 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig, Ineke! Er is inderdaad veel op te zien. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg Afrikaans uit, erg mooi gedaan Ineke, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van werk waar er wat te zien is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoe je dit spontaan onder je handen hebt laten groeien, zoveel te zien, hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er echt je ziel in gelegd, dat is te zien. Mooie quilt waar je trots op kunt zijn.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed, je hebt veel aandacht besteed aan de afwerking, met mooi resultaat! Leuk de kralen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK wilde net schrijven: Ik vind hem geweldig, toen ik zag dat de eerste reactie van Inge dat ook al zei. Maar ik ben het er voor de volle 100 procent mee eens. Je blijft er nieuwe dingen in ontdekken. Ben ervan overtuigd dat hij in het echt nog veel mooier is.
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blijft er naar kijken....steeds weer iets nieuws te ontdekken....!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal africa. Ga je em sturen naar colors of africa?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk als je zo in een flow zit en lekker door kunt gaan. Het resultaat is super. Wat een energieke en interessante quilt om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen