woensdag 4 september 2013

Naamloos

Mijn hoofd is nog steeds helemaal leeg en dus ben ik wat dingetjes aan het uitproberen.
Over ruim 3 weken mag ik m'n volgende tt gaan inrichten en daar moet ook nog van alles voor gebeuren. Ik ben aan een omslag begonnen voor de fotomap die mee moet, maar dat wil zelfs niet lukken.



Ik had nog wat stukken gescheurde, geverfde vlisofix liggen en die heb ik op stevig canvas gestreken. Fijne tule erover, doorgestikt en deels weer weggebrand.  (Ik zie nu dat het op een oog lijkt) Nu probeer ik er met verf iets van te maken maar dat lijkt ook niet zo'n goed idee.

Ik "zwoeg" nog maar even verder.
 

7 opmerkingen:

  1. Ineke het is prachtig. Volgens mij leg je je lat te hoog. Succes met je "gezwoeg".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergat trouwens te zeggen: Wat ontzettend leuk dat je binnenkort een tentoonstelling hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Zwoeg' jij nog maar lekker door, dat oog ziet er wel heel spannend uit.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter een leeg hoofd, dan helemaal geen hoofd, dan hadden we dit moois ook niet gezien.....misschien werken lege hoofden beter...?
    Of was het : beter een half ei dan een lege dop...?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook dat je te hoge eisen stelt aan jezelf. Dit werkje ziet er in mijn ogen heel mooi uit! Misschien het oog van een tornado ? ook heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even wegleggen en volgende weekontdekken dat he iets prachtigs hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen